För att ert varumärke ska bli relevant och trovärdigt behöver det ta avstamp i er värdegrund. Med det kraftfulla verktyget Lego Serious Play lotsar vi er fram i en lustfylld process där alla kommer till tals. Vi erbjuder tre färdiga workshops och en längre varumärkesresa. Dessutom skräddarsyr vi workshops efter era behov inom strategisk affärsutveckling, som exempelvis att formulera olika framtidsscenarion eller en gemensam vision.
Legobyggandet sker i korta intervaller efter vägledda fokusfrågor. Genom att prata i metaforer om sina verk möjliggörs en demokratisk kunskapsöverföring som leder till värdefulla insikter. Lego Serious Play är validerad av forskning och används av många världsledande företag och organisationer som exempelvis IKEA, Google och FN.
Legobyggandet sker i korta intervaller efter vägledda fokusfrågor. Genom att prata i metaforer om sina verk möjliggörs en demokratisk kunskapsöverföring som leder till värdefulla insikter. Lego Serious Play är validerad av forskning och används av många världsledande företag och organisationer som exempelvis IKEA, Google och FN.